UWAGA

UWAGA

Na stałe przeniosłem swoją działalność na język angielski, na drugim blogu - Old Long Road.com.

Najświeższe relacje (Azja Południowo-Wschodnia, Bułgaria i okolice) do znalezienia właśnie tam. Serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że zmiana języka nie odstraszy :)

poniedziałek, 11 lutego 2013

New Beginning



Zdecydowałem się na jeszcze jeden twór, odrębny zupełnie od mojego poprzedniego – NieIstoty. Jest to spin-off tamtego tasiemca, wyspecjalizowany zbiór wątków, które już nie mogły się tam pomieścić, powoli też zaczynały stanowić oddzielną tematykę.

Szlak Trafił w zamierzeniu ma zawierać relacje, opisy i reportaże – bardziej światowo, światowo że hoho. Okraszone fotkami, w ramach możliwości. Zawężenie tematyki NieIstoty, a jednocześnie jakieś wyspecjalizowanie, narzucenie sobie ograniczenia w stosunku do chaosu i dowolności, jaka panowała i panować będzie niepodzielnie na NI. Trudno powiedzieć, że będzie to blog podróżniczy, bo musiałbym do tego być podróżnikiem – ale temat będzie zbliżony. A i od filozofowania pewnie nie ucieknę miejscami.

Kolejny eksperyment, niech się dzieje, a co!

Przekleiłem część relacji podróżnych umieszczonych niegdyś na NI (część działu Poświecie), tak żeby chronologicznie zalać czymś pompę na start. Mam przygotowany zbiór tekstów z zeszłorocznych podróży, zaczynając od Bałkanów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz